درب فلزی فرفورژه در یزد

درب فلزی فرفورژه در یزد

  • 39

درب فرفورژه : فرفورژه چیست؟

فرفورژه Ferforge واژه ای فرانسوی است که در فارسی به گلنرده نیز ترجمه شده است. (wrought Iron)،  به معنای تغییر حالت و فِر چهارپهلو یا میلگرد فلزی می باشد. نوک فلز به وسیله چکش یا پتک تیز پس از گرم شدن داخل کوره آهنگری ، در چند مرحله با هنر دست صنعتگران ماهر به قطعه ای فِرخورده ( دایره های ریز حلزون مانند) و زیبا تبدیل میشود. در ادامه درباره درب فلزی فرفورژه در یزد بیشتر آشنا خواهید شد.

فرفورژه در تزئین بسیاری از محصولات در صنایع فلزی قیمت ساخت در و پنجره فلزی کاربرد دارد. ساخت تخت های فلزی ، گلدان ، شمعدان ، نرده پله ، پنجره ، درب  و بینهایت محصول دیگر که توسط چلنگران ماهر طراحی و ساخته می شود. درب فلزی فرفورژه در یزد نیز از استقبال خوبی برخوردار است,در ادامه در مورد این مطلب توضیح بیشتری خواهیم داد,با ما همراه باشید.متریال پایه برای ساخت تمام انواع درب فلزی فرفورژه در یزد, آهن است. تمام قطعات در این مدل درب زیبا از چهارسوهای فلزی تشکیل میشود به همین دلیل دربهای فرفورژه پایدارای و استحام بسیار بالایی دارند.

در تولید درب فلزی فرفورژه در یزد چه مدل هایی را می توان سفارش داد؟

تولید گل‌نرده در صنعت به این صورت است که میله های فلزی در کوره های ریخته گری در دمای بالا گداخته می‌شوند و تا دمای نرم شدگی حرارت می بینند؛ پس از آن از طریق دستگاه پرس و قالب گیری به اشکال مورد نظر در می آیند. استفاده از دستگاه های مدرن که بتواند میله های فلزی را به اشکال دلخواه شکل دهد در این صنعت یک ضرورت محسوب می‌شود. البته در  زمینه تولید درب فلزی فرفورژه در یزد تبریز متال که از فناوری های پیشرفته تر با طرح های مدرن و جذاب استفاده می کند موفق تر خواهند بود. اغلب طرح های که بر روی انواع درب ساده در تبریز متال برای تولید درب فلزی فرفورژه در یزد ارائه می شود اغلب به شکل حرف S انگلیسی یا تلفیقی از دو حرف S با پیچ و تاب های دنباله دار است.

مزایای خرید و نصب انواع درب های فرفورژه در چیست؟

اگر هزینه بیشتری برای درب فلزی فرفورژه در یزد اختصاص می دهید، در عوض، زیبایی، امنیت، نوآوری و تکنولوژی را در یک زمان در اختیار خواهید داشت. بسیاری از مشتریان  تبریز متال در مورد قیمت درب حیاط فرفورژه با این چالش مواجه هستند که آیا درب های فرفورژه، ایمنی ورودی ساختمان را تضمین می‌کنند یا خیر؟!

یکی از اهدافی که صنعتگران تبریز متال دارند تولید انواع درب های فرفورژه و درب فلزی ساختمان است، تولید محصولات مرغوب و با ایمنی بالا است. همچنین مرغوب ترین فلزات، چهار چوب، قفل فلزی، رنگ های پایدار، و لنگه های محکم درب برای تولید انواع درب فلزی فرفورژه در یزد در صنعت به کار می روند. همچنین از بهترین رنگ ها و بادوام ترین پوشش الکترواستاتیک برای محافظت درب استفاده می شود. کیفیت این درب ها مطابق با استانداردها صنعتی می باشد؛ بنابراین خالی از لطف است که  محصولات تبریز متال را با ابهام در مسئله ایمنی ارزیابی کنید.

ساخت درب فرفورژه

یکی از انواع درب‌ فلزی که بسیار پر کاربرد است و از زیبایی و جلوه بصری بی نظیری برخوردار می باشد، درب فرفورژه است. فرفورژه یک اصطلاح کاملا فرانسوی می باشد. "فر" به معنی آهن و "فورژه" به معنی کوبیده شده می‌ باشد. این نوع از درب‌ ها در گذشته بوسیله سیستم‌ های کوچک تر آهنگری تولید می‌ شده است. ولی در حال حاضر با استفاده از وسایل مدرن این نمونه درب‌ ها هم به صورت فرفورژه و هم به صورت تلفیقی فرفورژه و فلز ساده ساخته می شود. از قدیم اغلب ساختمان‌ هایی که ظاهر زیبا و متفاوت برایشان اهمیت داشته از این نوع درب ها بیشتر استفاده می‌ کردند. برای افزایش زیبایی این نوع از درب‌ ها اغلب از رنگ آمیزی ترکیبی استفاده می‌ شود.

درب فرفورژه تبریز متال از ترکیب و چیدمان قطعات فرفورژه و قطعات چدنی با همدیگر ساخته می شود. برای داشتن درب فرفورژه با کیفیت بایستی به مجموعه‌ ای از نکات توجه شود. امروزه قطعات فرفورژه و قطعات چدنی مورد نیاز از ذوب ضایعات آهن ساخته می شوند. بنابراین در زمان ساخت این قطعات بایستی دقت شود که حتما مراحل پاکسازی، ذوب و قالب ریزی با کیفیت بالا انجام شود. نکته دیگر استفاده از ورق‌ ها و پروفیل‌ های درجه یک برای ساخت کلاف و چهارچوب درب می‌ باشد. با توجه به وزن بالای درب‌ های فرفورژه، فشار بالایی به پروفیل‌ ها و به طبع به لولا و چهار چوب درب وارد می‌ شود.

پیشنهاد ما در این بخش استفاده از پروفیل‌ های ضخیم و درجه یک و همچنین انتخاب لولاهای مستحکم بولبرینگی می‌ باشد. تا عمر مفید درب ساخته شده افزایش پیدا کند. از طرفی برای استحکام و طول عمر بیشتر درب و زیبایی آن، بهتر است از جوش CO2 برای اتصال قطعات فلزی به یکدیگر و به کلاف درب استفاده شود. این نوع جوش موجب شده تا قطعات با کم ترین خطا به صورت ایستا و محکم در کنار همدیگر قرار گرفته و به هم متصل شوند.

همچنین جهت انتخاب نوع قفل و تعداد قفل درب نیز بایستی به نکاتی توجه کرد. بهتر است جهت امنیت بیشتر از قفل برقی با کیفیت استفاده کرد. و حتما یک یا دو قفل کمکی و قفل مخفی نیز بر روی درب در نصب شود. همچنین داشتن شب بند در پشت درب به افزایش ایمنی درب کمک می‌نماید.

انتخاب رنگ درب ورودی ساختمان

متداول ترین رنگ هایی که مشتریان تبریز متال می‌ پسندند، رنگ‌ های مشکی، قهوه ای سوخته، طلایی، قرمز آجری، قرمز اخرایی و یا ترکیبی از رنگ های فوق بر روی لنگه های درب می باشد.

بسته به نوع مصالح و سنگ هایی برای طراحی نمای بیرونی ساختمان استفاده گردیده، بایستی مدل رنگ درب را انتخاب کرد. درب مشکی رنگ با تزیینات طلایی، هماهنگی جذابی با سنگ های روشن به رنگ کرمی یا قهوه ای روشن ایجاد می کند.

درب-اقاقیا-پروژه-اربیل

نسل جدید درب فلزی فرفورژه در یزد

نمونه های دیگر درب فلزی فرفورژه در یزد، درب های اند که در قسمت بالایی درب به صورت منحنی و گنبدی شکل طراحی می گردد. نمای بالای این درب ها مانند یک تاج پادشاهی در قسمت ورودی ساختمان از دور خودنمایی می کند.

به طور کلی طرح های هندسی متقارن، طرح های برگرفته از طبیعت و همچنین طرح های ترکیبی فرفورژه با شیشه، ایده های جدیدی اند که در حال حاضر در صنعت تولید انواع درب های فرفورژه ساختمانی در بازار ارائه گردیده است. هرچه فرفورژه های اعمال شده بر روی نمونه‌های درب، پیچیده‌تر باشد جذاب تر می نماید. به همین دلیل پیش بینی می کنیم میزان استقبال از طرح های شگفت‌انگیز و غیر متداول مشتریان تبریز متال در سال های اخیر بسیار بیشتر باشد.

بهترین تولیدکننده درب فرفورژه در یزد

هیچ محدودیتی در طراحی برای درب فرفورژه پارکینگ ، عابر ، فنس ، نرده پنجره یا نرده پله وجود ندارد. میتوانید هر ایده ای را برای درب فرفورژه ساختمان خود به واقعیت مبدل کنید و به متخصصان تبریز متال بسپارید تا طرح دلخواه شما را ایجاد کنند.

شما  مشتریان عزیز تبریز متال در تولید درب فرفورژه در یزد می توانید هر طرحی که می خواهید سفارش دهید، تبریز متال با بهره گیری از تکنولوژی روز در برش ورقهای فلزی مانند دستگاه های CNC و واترجت و ... تمام محدودیت ها را برای ایجاد طرح مورد نظرتان را از میان برداشته است.

به لطف این ترکیب عالی برای درب فرفورژه (هنر دست و تکنولوژِ روز) شما هر طرحی را که برای درب ساختمان خود در ذهن تصور کنید را میتوانید بسازید! این ویژگی منحصربفرد باعث می شود آرشیتکت ها بتوانند درب هایی را در سازگاری کامل با نمای ساختمان انتخاب یا طراحی کنند.

درب فرفورژه بدون نیاز به مراقبت های ویژه!

استفاده از متریال (ترکیب آهن و چدن و در برخی موارد آلومینیوم) با کیفیت در درب فلزی فرفورژه در یزد باعث میشود شما نیاز به صرف زمان و هزینه برای نگهداری های پس از نصب نداشته باشید.

درب فلزی فرفورژه در یزد بطور عام و درب فرفورژه بطور خاص ؛ در برابر سرما و گرما مقاوم هستند. با آب و آتش از بین نمیروند. در برابر ضربه مقاوم هستند. در برابر نفوذ سارقین و … بیشترین ایستادگی را دارند. در طول زمان در برابر پوسیدگی و خوردگی بهترین گزینه هستند.

برخی از این تولیدکنندگان از طرح های اسلیمی و گرافیک سنتی برای ساخت و طراحی گل‌نرده و نصب روی درب های ورودی ساختمان، پارکینگ و ویلاها استفاده می کنند.برای درب های فرفورژه تزئینی به ویژه آنهایی که در ورودی باغ و ویلا نصب می شوند، طرح های منحصر به فرد باید ارائه گردد. یکی از مدل هایی که می‌توان در این صنعت به آنها توجه داشت، مدل بال پرندگان است.

چگونه ایمنی درب فرفورژه را بسنجیم؟

در کنار زیبایی اولین موضوعی که زمان ساخت و یا خرید درب‌ های ورودی ساختمان خیلی مورد توجه قرار می‌گیرد میزان امنیت درب است.
• جنس درب اولین موضوع در ایمنی آن است که نقش مؤثری در وام و ماندگان آن نیز ایفا می‌ نماید، بنابراین بایستی از کیفیت ماده و متریال به کار رفته در درب اطمینان حاصل شود.
• دومین مورد در سنجش امنیت درب نحوه ساخت و تولید آن است که به چه روشی و توسط چه افرادی ساخته شده است. درب‌ های ساخته شده با تکنولوژی‌ های پیشرفته امروزی و بوسیله افراد با تجربه معمولا از ایمنی بیشتری برخوردار هستند.
• زمان سنجش امنیت درب علاوه بر جنس آن بایستی به دیگر اجزا درب مثل قاب، یراق آلات، قفل و گاهی شیشه به کار رفته در آن دقت نمایید و میزان ایمنی آن بخش‌ ها را نیز مورد بررسی قرار دهید.
• ارائه ضمانت‌ نامه از جانب سازنده یکی اصلی ترین نکات در سنجش ایمنی درب است.

درب-فلزی-فرفورژه-در-یزد

درب-فلزی-فرفورژه-در-یزد

دوام درب فرفورژه

شاید تصور نمایید که تنها انواعی از درب فرفورژه امنیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد به این دلیل که آهنی است و نوع چوبی آن چندان امنیتی نخواهد داشت.

در این حال نکته ای که بایستی بدانید این است که این نوع دربها اگر از نوع چوبی باشند. باز هم ایمن و مقاوم هستند. و هیچ تفاوت خاصی از لحاظ امنیتی ندارند. اینکه شما بتوانید دربی را خریداری نمایید. که استحکام بالایی دارد نه تنها کار شما را برای سال های طولانی راحت تر می کند، بلکه امنیت را به شما هدیه می دهد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید




  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 21 ارديبهشت 1402 ساعت: 6:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()

مطالب مرتبط


بخش نظرات این مطلب



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 1289
            کل نظرات کل نظرات : 0
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 43
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 4
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 14
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 46
            بازدید ماه بازدید ماه : 485
            بازدید سال بازدید سال : 3278
            بازدید کلی بازدید کلی : 23751

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.222.80.175
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت و آدرس tabrizwebsite.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  درباره ما

                    شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت
                    خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به شرکت طراحی سایت و سئو تبریز وبسایت بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف